what a mood :)
Today memang ade mood nak menulis blog dengan tenang. I can't even describe camane rasenye ketenangan menulis ni.Tak pernah terlintas dalam fikiran pun untuk menulis macam ni. Memang seronok, view yang sangat menenangkan. Aku start menulis tepat pukul 5. Then we'll see how long aku amik mase untuk habiskan entry ini dengan penghayatan yang sangat tinggi. No shit, betul .

Ape yang aku cuba sampaikan is, aku tak pernah tahu yang rumah sewa kat sri batu Gombak ni sangat menenangkan kepala aku. Bukit bukau. I can even see Genting Highland from here. hehe. View of clouds in the air, sebelah sane sangat lah tenangnye. Then ade sedikit black cloud nak lalu. With lagu from Dave Koz . uwh, overwhelming. Lagu belum bertukar lagi tapi aku boleh pejam mate sambil
bau ketengangan evening ni.

Sukar nak gambarkan betapa relaxnye aku sekarang. By the way, aku ni more to nature person. Aku lagi tenang dengarkan lagu lagu macam ni lebih dari lagu rancak Trance, House or even Techno. Overwhelming kan? Few person cakap i'am a freak, pelik dari orang lain. Others teenagers suka benda lain, but aku suka benda lain.

Haha. i don't mind what people said, yang penting aku suka cara aku macam ni.Ajak lah aku pegi Club or Party, aku lagi prefer Beaches or Scenery. Contohnya Bukit Ampang or Cherating. Pulau - pulau Malaysia aku belum pernah jejak lagi. Owh i dreamed to go there lah, anybody boleh ajak i pegi sane? I'll be glad . hehe.



But sape lah aku kan? sape nak sponsor aku pegi tempat tempat macam gitu. Takpe, nanti aku kumpul duit, aku pegi sendiri. Tangkap gambar banyak banyak then tunjuk kat korang ok? Doa kan kejayaan aku. Aku pun nak ada Pent House kat KL. aku pun nak merasa ade Properties bernilai jutaan ringgit. Ada luxury car macam Bentley or Chrysler yang mahal tu.

Haha. but Hey, aku orang biasa. So aku akan hidup dengan cara biasa. Student macam aku bau je lah nak pakai mende macam tu sekarang. But dad was right, He owns a lot of properties at Terengganu, but he said,

Abang, don't mention about anything that cost more than we can afford, because everything yang abang nampak depan mata is not long lasting. Everything will change and kita akan kembali out dated . Be like me, abah boleh pakai Mercedes if abah nak, but learn how to live hard before you can play hard.

So abah was right kan? bercita cita to be the best and one day you can beat the rest. wahh . :) berfalsafah WMA today kan? haha, entry pun dah macam essay. Sape lah nak baca panjang panjang camni. but tak ape lah, mood nak menulis ada, so ill write everything i feel ok? Leave some love, enjoice.

0 comments: