RMK 10 dan Ikan yang boleh dikopek kulit . bahahaha !


 eh eh ! bukan nak buat kontroversi yea. polis web jangan salah paham. Aku maksudkan, aku tgah mam tengahari depan tv sambil tgok RMK10 . wahaha !

Waduhhh, bnyak gila duit orang mesia neh, berbulion bulion . Buat highway sampai 15 Billion, peruntukan bernilai 62Billion ringgit untuk 52 project berimpak tinggi. Woahhh :)

200Billion ringgit , ape ntah, aku dengar sambil menaip. hehehe, bnyak betul lah pembangunan mesia neh. bangga betul aku. haihh !
takmo cite pasal RMK10 nih ! aku nak cite pasal lunch akuu.

tolong la bagitahu name ikan yang aku mam ni. Actually aku tak suka betul mam ikan, hanyir, tapi tadi botak beli lunch. aku tibai lah. sedap wa cakap luu. yang aku pelik, ikan ape ni? kenape ikan ni boleh buang baju dia ? ( kulit) sedap owh. aku suka mam ikan tanpa kulit dan tulang ( fillet ) , but then botak kopek je kulit ikan tu and ternampak tubuh ikan yang sungguh seksi dan mengiurkan. Warna putih kekelabuan sedikit tu mengecurkan perut ku. wahahaha !

Bapak cite nak hyperbola je kan? tapi betul. dalam dia ada cili yang dihancurkan macam sambal. then die macam potong ikan tu ngan pisau kat atas. yang semestinye ni bukan di goreng, tapi dipanggang. murah. RM2.50 dah boleh makan 2 orang. apekah? ahah ;)

Sekarang boleh la survive sket if makan kat rumah je hari hari macam ni. tolong berikan nama yea? aku cari gamba ikan ni tapi takde, sebab aku tak tahu name. keluar pun ikan kembung masak lada sajaa :))


heee. Selamat Lunch bebehh :D

2 comments:

  AinChan

June 19, 2010 at 6:35 PM

Kalu kat kl org panggil ikan jaket kot..
tp klu kat tempat sy..
ikan cencaru..

mmg sedap pun ikan cencaru sumbat ni.. sambal tu la sedap bila gaul ngan nasi panas..ehehe

  BingitBingaters | WMA

June 26, 2010 at 2:10 PM

haha, mmg best pun ! fav baru WMA