Hari ini sungguh lah cuti. haha


What de hek today got classes also, orang lain semua cuti. cume hari ni sangat lah penatnye. mamalia rumah aku ni semua tengah terbongkang macam paus mati tepi pantai. Aku je lah pun kene bangun paginye . Sangat awal pukul 7.30, kagum aku tgok adik bangun pukul 6 pagi. hahha,

Mase kecil kecil dulu aku selalu lah mengedik ngan mak kan, anak manje lah kot. Pegi tadika mak anta, sekolah rendah mak hantar, sekolah rendah pun mak ngantar. Dah beso panjang kene lah jadi dewase ye dop? dah guane gitu? rase macam malas nak masuk kolej ni , tak leh dah mengade same datin yah. sat tadi baru lah berdialog dengan dia lagi.

Datin : Abang today datang kat mama eh.
Gua : Kenape ? tgok petang siket lepas along habis kelas ye datin
Datin : Datang je lah, tak rugi pun. Bawak baju lebih same bantal
Gua : Ok . 

Ape lah agenda datin hari ni, aku dah agak suspen macam nak je aku jalan kaki ke sane. haiyaa, tak pe. tido dlu .

semalam mane aku tido sangat pun ! Budak dua eko tu kacau aku ! Nak tgok movie lah ! ape lah ! botol febreze kosong aku tu pun diorang isikan air ak spray aku. babeng tu. jahat tu ! masuk nerake meh ! Gila montot betul.

Botak lagi lah bestnye, tak habis habis rabe kepale aku semalam!. haiyaaa. Patut la today ngantok sangat.
Pastu nak pegi kelas liat macam getah . Sejuk mak semalam. Lady M kate nak hugg, tade pown ! fitnahh ! ;((

Pastu mamalia doa ekoq tu dalam bilik berselubung ngan selimut. Aku kacau dorang tido , taknak pulak dorang nak bangun. adil kah? atau aku tak sampai hati kacau mereka? Sungguh ku tak mengerti . biarkan iaaa.

Sat la geng. che' mantok gila ha, mate dah memerah macam bendera jepang neh. tido sat. HUWARGHHH! . exkius me, nguap . hahaha.

0 comments: