Berdailog dengan Datin Yah


Wahh ! lame tak update . hahaha.
tak ape lah, bukan orang bace pun , Hilal je yang bace , kan babe? aahahha ! lu jgan nak bising cite pasal gua broo, stieqq. ;DD

Its a bit depressing nowdays. haiyaaa ! Computer Application punye class, woahhh ! Senang senang saje dapat warning later. Tak tahu ape pasal lah aku jadi malas benor nak bangun pagi ni. Camane nak buat pun taktahu haiyaaa. Cane nak bangun awal ye dak? malam pukul 1 2 baru lah nak tidonye, duk layan kat house mate aku nih, last2 aku seko je yang belum tido nye, sume dah macam mabok todi tido tinggal gua. apekah? aku ni macam imsomnia sudah.


2 3 days ago meme a bit sakit jugak lah kan, in terms of money and daily activity. haha ! ape cite?! dapat warning later, festime in my life dapat warning later, dari sekolah rendah mane aku penah kene infraction bagai nih, tempat ngaji yang aku ponteng dulu pun takde ustaz tu nak hantar surat kat mak aku kan? aaha ;D
tapi nak buat cane, dah salah tetap salah. mengaku saje lah kan, tapi aku tahu. before mak aku tahu mengejut aku dapat warning, baik aku bagi tahu datin kat rumah.

aku Call datin ,

Aku : Assalamualaikum datin !
Datin : apehal call mama? tayar keta dah tanggal ? ( evil laugh )
Aku : alah, nak tanye khabar pun tak boleh?
Datin : bukan tak boleh, setiap kali call mama pagi pagi camni mesti ade muslihat, mama bukan tak kenal kamu. Nak duit ke ape? nak duit jangan call, mama sibuk . ( ceh )
Aku : tak de lah, abang dapat warning later je pun. ok lah , askum ! ( terus letak hp, ahahahahah !sebab takut kene leter )

Seperti yang di jangkam , semenet lepas 1st call ,

Lagu lady gaga - bad romance berbunyi!
Seperti yang dijangka, datin call balik, wh , nak angkat takut kene leter, dah 2 kali bunyi, tetap kene angkat juga.

Aku : Ma, abg dalam kelas !
Datin : tak payah tipu, mama tahu mase ni abang tak de kelas,
Aku : mane tahu?
Datin : mama lagi tahu anak mama, hah kenape kene warning? kau tunggu lah abah balik tgok kau punye later.
Aku : ala maa, setel sini je lah,
Datin : ah tak de, ( bebel sampai kelas start)

Mukaku masam sampai ke petang . Datin marah . ahahah ;D

Sungguh !
lady saye pula tak sihat, tapi boleh berjalan lagi . haiyooo . super betul dia. tak ape lah, berjalan lah lagi mampu . sayang kamuu ! ;))

0 comments: