hari menari , mungkin tidak .

Kejadahannye nak menari dikala sakit begini kan?
Pening aku makin menjadi jadi pula, cik sayang dah tahu lah pun about my penyakit. so tak de lah aku risau sangat if jadi apa apa kat aku kan. Tak cukup tido pun pening, nak bangun tido pun pening, nak makan pun pening, drive kereta pun pening juga. alahai labu, kenape lah aku nii. teruk bebenor rasenye .

Last few days aku selalu la keluar ngan cik sayang aku tu , merata pergi. haha. orang tengah hangat kan, seronok weh. rase macam nak jumpe hari hari pun ade. cume nak buat camne, status kewangan aku bukannye kukuh sangat, bnyak mende nak kene guna. duit pun slalu off the chart . kadang2 usage more than aku afford.

Imagine there is rm 300 to spend for a month. including saving from past, aku boleh spend not more than rm 400. mana nak cukup en? daddy pun sekarang payah sedikit nak berbelanja. doing part time job pun payment delay. camane huh?

Bkan nak bercerita hal dalaman kan, cuma nak share macamana to do the right spending .

Untuk orang bujang macam aku ni, tak de lah spending macam haram, cume sikit sikit je, more of them spend dekat makan lah kan? part of them rokok and topap. mane lah aku belanje kat club ke. haha. abah, if you read this, bukan nak mintak simpati. cume nak bagitahu, kalau nak up, up siket . kesian anak abah ni kan kan kan?

0 comments: