Conspiracy begin ! The nine are aimed from the first place.



The nine bodies found dead in Marvi Marvara mission is roughly said been killed by conspiracy set by Israelis! Woahhh ! apa ini? kenapa ? pengecut lagi? terbongkar, makin terbongkar, panas  dan makin panas. Lihat sahajalah , pengakuan melalui wawancara menyatakan bahawa mereka dibunuh dengan sengaja dan bukannya kerana peluru rambang yang diuar uarkan CNNsetan dan Israel !

Mangsa yang syahid telah di'aim' terlebih dahulu oleh mereka beserta gambar , mereka ditangkap RED HANDED kot, masa mereka diselongkar oleh warga Marvi Marvara . three of them got the document stated which one to killed.

Wawancara bersama Ketua Misi LifeLine 4 Gaza Noorazman Mohd Samsuddin :


"Saya ada bukti yang mereka mempunyai niat untuk membunuh. Menggunakan peluru getah hanya sebagai alasan sahaja," katanya dalam sidang akhbar di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur sejurus tiba di tanah air awal pagi ini.

"Mereka mempunyai senarai nama yang mereka mahu bunuh sebelum naik ke kapal. "Kami telah menahan tiga anggota tentera dan apabila kami melakukan pemeriksaan, kami temui senarai nama berserta gambar orang yang mereka mahu bunuh.

"Sesetengah daripada mereka ialah tokoh Turki dan antarabangsa... tokoh-tokoh penting dunia. Kami tidak termasuk dalam senarai sebab itu kami tidak ditembak. Kami hanya orang biasa. Salah seorang media Turki yang ditembak memang ada di dalam senarai itu," katanya. [Beritapenuh :MalaysiaKini]

Analisa Lanun berkaitan konspirasi serangan misi ke gaza:
  1. Israel bunuh orang yang mampu pengaruhi masyarakat supaya menentang Israel dan membantu Palestin.
  2. Israel membunuh tokoh tokoh pejuang Palestin supaya dapat hapuskan gerakan pemebebasan dan pembelaan.
  3. Israel bunuh "orang orang kuat" misi ke Gaza kerana mereka benci kepada orang ingin membantu palestin terutama Hamas.
  4. Dengan membunuh ketua dan tokoh aktivis ini Israel fikir dapat menghentikan dan mengurangkan pengacau pengacau mereka.
  5. Israel cuba lumpuhkan Persatuan dan NGO anti Israel yang disertai oleh individu yang terkorban  dengan membunuh mereka.
  6. Israel bagi Medal Pingat Keberanian pada tentera yang membunuh hari itu?? lebih lanjut sila baca disini [thehidayahstory KLIKSINI]
Pss : hari tu WMA ada lah tgok tv satu masa survivor from that ship tu cakap, dorang kena tembak from jarak dekat and sangat lah kejam. VIOLATION OF HUMAN RIGHT and WAR kan? damn, do something mister OBAMA ! Don't just stay still , you got the right !

More story, please enjoice : Lanun Blog

3 comments:

  BingitBingaters | WMA

June 7, 2010 at 10:58 PM

sorry for the comment box x leh buka yee ! sekarang boleh sudah :)

  LaNuNsepet

June 9, 2010 at 5:04 PM

he3..
ulasan aku tu..
cayalah.. kan best kalu masuk CNN
ki3..


camni ar best ade comment box..
gud job!!

  BingitBingaters | WMA

June 10, 2010 at 9:47 AM

hehehe :) yeah, thanks lanun. amik ulasan incik sedikit yea